Könnyebb és erősebb villanymotorral szerelik majd az Energica modelljeit

Az olasz gyártó eredetileg csak 2022-re tervezte az új fejlesztésű erőforrás bevezetését, de végül már idén elkezdik beépíteni az Energica modellekbe. A korábban használt villanymotorhoz képest kb. tíz kilót faragtak le a súlyából, míg a maximális teljesítmény 126 kW-ra növekszik (170 lóerőre) amit 8500-as percenkénti fordulaton ad le. Az új EMCE nevű motor neve az Energica Mavel Co-Engineering rövidítése, amely a közös fejlesztésre utal a Mavel céggel.

Ki gyorsul jobban? Energica Eva Ribelle vs. Porsche Taycan Turbo S

Vajon gyorsulhat úgy egy autó, mint egy motorkerékpár? Az utóbbi évtizedekben nem sokat foglalkoztak …

Menetpróba: ENERGICA EVA EsseEsse9

energica_esseesse9_motorrevu_teszt_-1.jpg

Találós kérdés: elektromos, prémium és nem a Tesla az. Nem is olyan könnyű, igaz? …