Van mitől rettegnie a Multistradának

Megérkezett a BMW négyhengeres funbike-ja, az S 1000 XR.

A BMW Milánóban lepelezte az S 1000 XR-t. A S 1000 R-ből származó soros négyhengeres blokk 160 lóerőt teljesí­t, ezzel a BMW sport-túra-funbike-ja az új Ducati Multistrada (hamarosan í­runk róla!) és a KTM 1290 Super Adventure magasságában jár, igaz, mind a kettőnél olcsóbb lesz.

 

Bemutatók és kiállí­tások EICMA 2014 újdonságai

 

A félidomos S 1000 XR rendkí­vül lendületes, dinaikus külsőt kapott. Egyértelműen onroad használatra szánják, bár a lazább földutakat is le lehet gyűrni vele, de sem a 17-es kerekek, sem az azokra húzott sportos abroncsok nem támogatják a sarazást.

Az aszfaltos utakat viszont őrült lendülettel fogja falni, amiben kétállású üzemmódkapcsoló (Rain és Road), dinamikus kipörgésgátló és ABS segí­ti majd a pilótát. Ezenfelül elérhető lesz hozzá a BMW elektronikus futóműállí­tó-rendszere, az ESA, illetve a Bosch MSC nevű speciális blokkolásgátló, amit kanyar ABS-ként is emlegetnek.

 

Bemutatók és kiállí­tások EICMA 2014 újdonságai

 

Főbb tudnivalók:
– Soros négyhengeres blokk, 999 köbcenti, 160 lóerő 11000-es fordulaton, 112 Nm 9250-nél.
– Elektronikai arzenál: ABS, kipörgésgátló, ESA, kétfokozatú üzemmódkapcsoló, MSC
– Az S 1000 R-nél hosszabb rugóú, nagyobb tartalékok a csillapí­tásban
– Egyenes üléspozí­ció, könnyű kezelhetőség

Van mitől rettegnie a Multistradának

Megérkezett a BMW négyhengeres funbike-ja, az S 1000 XR.

A BMW Milánóban lepelezte az S 1000 XR-t. A S 1000 R-ből

származó soros négyhengeres blokk 160 lóerőt teljesí­t,

ezzel a BMW sport-túra-funbike-ja az új Ducati

Multistrada (hamarosan í­runk róla!) és a KTM 1290 Super

Adventure magasságában jár, igaz, mind a kettőnél olcsóbb

lesz.

A félidomos S 1000 XR rendkí­vül lendületes, dinaikus

külsőt kapott, és egyértelműen onroad használatra

szánják, bár a lazább földutakat is le lehet gyűrni vele,

de sem a 17-es kerekek, sem az azokra húzott sportos

abroncsok nem támogatják a sarazást.

Az aszfaltos utakat viszont őrült lendülettel fogja

falni, amiben kétállású üzemmódkapcsoló (Rain és Road),

dinamikus kipörgésgátló és ABS segí­ti majd a pilótát.

Ezenfelül elérhető lesz hozzá a BMW elektronikus

futóműállí­tó rendszere, az ESA, illetve a Bosch MSC nevű

speciális blokkolásgátló, amit kanyar ABS-ként is

emlegetnek.

Főbb tulajdonságok:
– Soros négyhengeres blokk, 999 köbcenti, 160 lóerő

11000-es fordulaton, 112 Nm 9250-nél.
– Elektronikai arzenál: ABS, kipörgésgátló, ESA,

kétfokozatú üzemmódkapcsoló, MSC
– Az S 1000 R-nél hosszabb rugóú, nagyobb tartalékok a

csillapí­tásban
– Egyenes üléspozí­ció, könnyű kezelhetőség