V-Strom, amit terepre szántak

Lerántották a leplet a terepes Suzuki DL650-ről, amelynek mostantól a pontos nevét is ismerjük: V-Strom 650XT ABS.

Az új, kalandozásra felkészí­tett modell leginkább az alapváltozat és a V-Strom 1000 szerelemgyermekének tűnik, amin kiütköztek a nagyszülők bizonyos jegyei – mint például a küllős kerék. A kiegészí­tő sárvédőként is szolgáló csőr a Suzuki legújabb enduró-védjegye, amivel a DR750/800 BIG formájára utalnak, és nem BMW GS sorozat jellegzetes kialakí­tását imitálják (ez azért is duplán igaz, mert a Suzukinál ez öncélú dizájnelem, a BMW-nél viszont eredetileg az olajhűtőhöz vezette a menetszelet, tehát funkcionális szerepet töltött be).

 

 

Sajnos, a leginkább remélt módosí­tást nem lépte meg a japán gyártó, a kerékméret marad elöl 19-es, hátul pedig 17 collos, vagyis a kis V-Strom továbbra sem lesz valódi ellenfele a Triumph Tiger 800 XC-nek, sem a BMW F 800 GS-nek.

 

 

Ráadásul a felső képen látható sok kiegészí­tő sem jár alapáron a motorhoz, a dobozrendszer, a bukócső, a kézvédő, a ködfényszóró és a szélvédőtoldat mind-mind feláras extra.