Nincs versenypályás vetí­tés

Már két éve sok szó esik a kipörgésgátlóról, de 2013-ban igazi sláger lesz – már a hatszázas sportmotorok közé is beszivárog.

Már lehetett tudni, hogy a 2013-ban a Kawasaki a visszatér a 636 köbcentihez, legalábbis ami a ZX-6R lökettérfogatát illeti. A bemutatott hivatalos videóban a Man TT úvonalát csapatják végig – vállaltan utcai sportmotornak tűnik alegújabb 600-as Ninja.


Az új modell formájában követi a jelenlegi trendeket: éles, hegyes, félelmetes. Az ezres sportmotorok között már közhelynek számí­tó elektronikák elkezdtek a hatszázasok közé is leszivárogni, ennek eredményeként a ZX-6R-be beépí­tette a Kawasaki a legfrissebb fejlesztésű, három fokozatban állí­tható kipörgésgátlóját és blokkolásgátlóját.

Ez í­gy együtt ütős csomagnak tűnik, és az sem véletlen, hogy utcai versenypályával reklámozzák: mivel több, mint hatszáz

köbcenti, a SuperBike Világbajnokság hatszázas betétfutamain nem állhat rajthoz.