A Moto Guzzi felújítja a V7 sorozatot – a forma alig, a műszaki tartalom lényegesen változik.
A 2015-ben érkező Moto Guzzi V7 II finom formai változásokon esik át, a ráncfelvarrás-szerű modosítások mellett azonban hangsúlyosabb újítások is belekerülnek.
Ezek közül a legfontosabb az új, hat sebességes váltó, ami könnyebben kapcsolható és pontosabb lesz, mint a kifutó széria ötgangos egysége. Emellett átdolgozták a kuplungot is – az előző modellnél rendszeresen utána kellett állítani, hogy lámpánál megállva kapcsolható legyen az üres, ennél az ígéretek szerint már nem lesz ezzel probléma.
A másik lényeges újítás a motor geometriáját érinti, hogy a V2-es blokk ne érintse a magasabb pilóták térdét – kéthengeres így 10 mm-rel mélyebbre került, ráadásul 2,5 centivel alacsonyabb is lett, így nem csak a nagyok, hanem a kistermető pilóták is jobban boldogulnak vele.