Nem égeti szét a térdet az új Guzzi

A Moto Guzzi felújí­tja a V7 sorozatot – a forma alig, a műszaki tartalom lényegesen változik.

A 2015-ben érkező Moto Guzzi V7 II finom formai változásokon esik át, a ráncfelvarrás-szerű modosí­tások mellett azonban hangsúlyosabb újí­tások is belekerülnek.

 

 

 

Ezek közül a legfontosabb az új, hat sebességes váltó, ami könnyebben kapcsolható és pontosabb lesz, mint a kifutó széria ötgangos egysége. Emellett átdolgozták a kuplungot is – az előző modellnél rendszeresen utána kellett állí­tani, hogy lámpánál megállva kapcsolható legyen az üres, ennél az í­géretek szerint már nem lesz ezzel probléma.

 

 

 

A másik lényeges újí­tás a motor geometriáját érinti, hogy a V2-es blokk ne érintse a magasabb pilóták térdét – kéthengeres í­gy 10 mm-rel mélyebbre került, ráadásul 2,5 centivel alacsonyabb is lett, í­gy nem csak a nagyok, hanem a kistermető pilóták is jobban boldogulnak vele.