Moto Guzzi V7 II Special

Ugyan nem annyira látványos, mint az előző számunkban bemutatott Audace, a V7 a Guzzi-paletta legkelendőbb modellje. Az 1970-es V7 nyomdokain haladó, 2007-ben újra felmelegí­tett cafe-racer-scrambler ötvözetből 17 000 fogyott.

…Az új váltó akár egy álom. Akadály nélkül siklik, némán veszi az egyest. Annyira hangtalanul, hogy csupán azt észleljük, hogy kialszik a zöld üresvisszajelző a műszerfalon. Először komoly kétségeim voltak, hogy kapcsolt-e egyáltalán. De kapcsolt. Minden hanghatás, recsegés, kattanás nélkül. A többi fokozatot is szép halkan veszi, ha nem is ennyire. Ugyaní­gy, lámpánál is azonnal megtaláljuk az ürest, nem kell a kuplungkart behúzva tartani. Ez pedig nagy szerencse, mert egyébként elég fárasztó, ráadásul még kesztyűn át is vágja az ember kezét az új Domino kar…

 

 

…Függetlenül attól, hogy alacsonyabb lett az ülésmagassága, a V7-est sokkal tágasabbnak érezni, ami a hosszabb lábú motorosoknak jó hí­r. De könnyedén megbirkózik vele a kisebb termetű vagy éppen a tapasztalatlanabb pilóta is…

 

A teljes anyagot a Motorrevü 2015/10-es számában olvashatja!

 

Előfizetői akcióinkról ezen a linken tájékozódhat