Menetpróba: Triumph Tiger 900

Ráncfelvarrás? Dehogy! Gyökeresen megújult a Triumph Tiger 900. Arra készült, hogy új színt vigyen a középkategóriájú túraendurók világába, sőt, sok szempontból el is halványítsa őket. Vajon sikerülni fog neki? Az alábbiakban a vele szerzett első tapasztalatainkat olvashatják.

Garantáltan kimerülnének e cikk keretei, ha mindent fel akarnánk sorolni, amivel csak szolgálni tud az új Triumph Tiger. Azért mégis ragadjunk ki néhány dolgot a teljesség igénye nélkül: háromféle modellváltozat, ötféle kivitel, elektromosan állítható, új futómű, új motor, 7 colos TFT-műszerfal, intelligens connectivity rendszer, kanyar-ABS, kipörgésgátló, akár hat menetprogram, megvilágított kapcsolók, ülés- és markolatfűtés és a többi, és a többi.

Csak magáról a TFT-kijelzőről valóságos regényt lehetne írni. Lehet vele navigálni, telefonálni, zenét hallgatni, GoPrót vezérelni és természetesen megjeleníteni a motoros érdeklődésére számot tartó legfontosabb adatokat, úgymint az aktuális futómű-beállítás, a tankban lévő üzemanyag mennyisége, a motor- és a környezeti hőmérséklet, hogy a többiről ne is beszéljünk. Különböző színekben, kontrasztokkal és grafikával tudja tálalni a kívánt információkat.

Mindazok olvasóink számára, akiknek sikerült felkeltenünk az érdeklődését a fent leírtakkal, az lesz a legegyszerűbb megoldás, ha felkeresik a hozzájuk legközelebb eső Triumph-márkakereskedőt, és ott nála, személyesen hallgatják meg ezt a sok mindent. Hogy miért? Mert megéri. Ráadásul annak az alapvető rendeltetésének is tökéletesen megfelel az új Tiger, amire készült, nevezetesen, hogy motorozzanak vele.

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2020/07 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.