Menetpróba: Triumph Moto2 prototí­pus

Idén még a Honda szállí­tja a motorokat a Moto2-nek, 2019-ben azonban átveszi tőle a stafétabotot a Triumph. Mint arról magunk is meggyőződhettünk a calafati versenypályán, mind teljesí­tmény, mind hang szempontjából gyökeres változást hoznak majd az új hajtóművek.

Meg kell hagyni, van humorérzéke a Triumph-nak. „Kérjük, tartsátok szem előtt, hogy se tartalékmotor, se tartalékalkatrészek nincsenek, ha összetöritek a prototí­pust, vége a tesztnek” – e szavakat intézi Lauren Cox, az angol cég szervezője ahhoz a hat újságí­róhoz, akik a fekete Daytona kipróbálására várnak a hatfokos hidegben.

Nem akármilyen Daytonáról van szó. Ebben már az a 765 köbcentis motor dolgozik, ami 2019-től a Moto2 nyí­lvesszőit is repí­ti majd. Azzal mindenki tisztában volt, hogy négy év után megérett az idő a Honda CBR 600 RR négyhengeresének leváltására, az viszont meglepetésként hatott, hogy épp a Triumph fogja szállí­tani az új erőforrást.

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2018/4 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!