Menetpróba: Super Soco TC Max

Londontól Tokióig kormányok üzenték ezt polgáraiknak. De mi lehet az az alternatíva, amely működőképes a forgalmas belvárosokban, ugyanakkor nem lehetetlen küldetés vele a 30 km-re fekvő agglomerációból gyorsforgalmi utakon bejutni a citybe?

Éppen egy éve teszteltük a Super Soco csinos retró elektromos motorját, a TC-t. A café raceres formáért és a részletekért odavoltunk, míg a problémás tulajdonságokra már akkor tudtuk, mi lesz a megoldás. Egy kicsit masszívabb, egy kicsit erősebb változat. A kínai gyártó éppen akkor verte nagy dobra, hogy erre az igényre is felkészült, és bemutatta az immár A1 kategória alá eső TC Maxot.

Első ránézésre mintha ikrek lennének, ez pedig nem véletlen, a legkomolyabb különbség a burkolat alatt van. A villanyrobogókat idéző hátsó kerékbe épített agymotor helyett a Max középmotort kapott, mely szénszálas erősítésű szíjjal hajtja a kereket. Ez kategóriájában is ugrást hozott, átlépett a rendszámosok közé. Igen, a 125-ösökkel veszik egy kalap alá, még ha a teljesítményét nézve az jócskán elmarad a 15 LE-s limittől. Azonban az elektromos motorok jellemzően nagy, esetében 170 Nm-es nyomatéka – hogy is mondjam csak – odaver.

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2020/09 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.