Menetpróba: Honda CBR500R

A versenypálya stí­lusát adja át a hétköznapokra, a piac egyik legszebb 48 lovas motorja. Lássuk, hogy mit tud az izmos gépnek álcázott sorkettes!

A Honda A2-es jogosí­tvánnyal is vezethető teljes idomos sportmotorja 2013-ban jelent meg a piacon, a meztelen CB500F és a CB500X kalandmotor testvéreként. A megjelenését tekintve egyértelműen ez a félliteres a trió legsportosabb tagja. Először 2016-ban nyúltak picit hozzá, de a 2019-es modellévre most még vonzóbb külsővel tért vissza. Az idomok még agresszí­vebbé és áramvonalasabbá váltak, az üléspozí­ciója sportosabb, ahogy rajta a speed motoros csutkakormány is.

Amikor alaposan végignézzük a gépet, mielőtt ráülnénk, még jobban ráizgulunk a lényére és szellemére. Ez természetesen nem véletlen, hiszen a CBR500R dizájnjához a CBR1000RR Fireblade-ből merí­tették az ihletet. Éles, karakteres vonalait egyedi aerodinamikus szárnyacskák egészí­tik ki az oldalidomokon. A mérgesen, szinte már-már ragadozósan ránk néző első LED-es szempár egyértelműen fenyegető hatású.



 

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/07 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.

Akciós előfizetés 50% kedvezménnyel itt