Másodvélemény: BMW R 1250 GS

Elsősorban magának adta fel a BMW a leckét, innen hova tovább? Lehet, hogy elérkeztünk a Tökéletes Motorhoz és innen vége?

A GS-ek mindig is kényelmesek voltak, a viszonylag masszí­v tömeg ellenére kezesek, ha már gurulnak – ez volt az első tapasztalat az R 1250 GS-sel is. 180 cm körüli magasságtól biztosan, teli talppal támaszkodhatsz meg a talajon, az ülés-tank átmenet viszonylag karcsú, í­gy némi pipiskedéssel az alacsonyabbak is elboldogulnak vele, ha lábbal kell tologatni, de a tömege, ülésmagassága miatt a 170 alattiak nem fogják igazán biztonságosnak érezni – ez persze függ a rutintól, ügyességtől. 160 cm-es Katalin kolléganőnk jól elboldogul olyan modellekkel is, amelyekről csak fél fenékkel ér le. Lábtartó és kormány a megszokott helyen, az ülés párnázata tökéletes a hosszú menetekhez, de lehet rajta helyezkedni a sportosabb motorozáskor is. Az ülésből minden erőlködés nélkül ki tudsz állni, semmi nincs úban, lábaidat semmi nem nyomja, nem kényszerí­ti „O” tartásba. A nagyon masszí­v kónuszos kormány jól kézre áll ülve is, állva is, és elég széles ahhoz, hogy könnyű legyen vele terepen is terelgetni a GS-t. Pont ezért jó visszajelzést is nyújt.


A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/10 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a
linken található.