KTM 1090 Adventure

Helytállni, sőt, megpróbálni élre törni az utóbbi évek egyik legfelkapottabb kategóriájában nem könnyű feladat. Sok a nagyon jó ellenfél, akik borzalmasan magasra tolták a lécet. Ha valaki itt nyerni akar, annak mindent bele kell adni.

Honda Africa Twin, új V-Strom a Suzukitól, 950 Multistrada – csupa-csupa kemény ellenfél, akikkel szemben nagyot kellett gurí­tani Európa legsikeresebb motorkerékpár-gyártójának, ha nem akarta kiengedni kezéből a szegmenst. Márpedig hogy is akarhatta volna, hiszen a KTM esszenciája éppen a terepezés, és minden, ami ehhez köthető, í­gy természetesen a túraendurók is. És bizony ez nemcsak a legnagyobb szuperbombázókból, hanem az alatta sorakozó kisebbekből is áll, amik talán még fontosabbak, mint a 160 lóerős zászlóshajók.

 

 

így aztán a KTM-nél most sem gondolták úgy, hogy elég csak valamit piszkálni a külsőn meg átfésülni az elektronikát, és mehet is utcára a két éve bemutatott 1050-es 2017-es kiadása. Helyette szépen beleálltak a feladatba, és addig tervezgettek, méregettek, amí­g drasztikusan megújulva elő nem tolhatták az Intermot kiállí­táson az utódot, a 1090-est…

 

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebbszámában olvasható! A lap megtalálható újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!