Jogsi gyilkos – Aprilia RSV4 RF

Aki követte az elmúlt évtizedben a Superbike világbajnokságot az tudja, hogy a gyári támogatású RSV4-ek legyőzése egyáltalán nem volt egyszerű feladat. Természetesen a Superbike vb-s sikerekhez a szabályok értelmében elengedhetetlen a megfelelő alap. Mi viszont olyan szerencsések voltunk, hogy nem is az alap, hanem az utcára kiadott legspécibb és legerősebb RF verzióval motorozhattunk! Rám az utcai rész hárult, mí­g pályán Bódis Ricsi tekergette a gázt az Aprilián.

“…Aki egyszer belekóstol ebbe a világba, annak vége, bármilyen verseny vagy versenytechnika azonnali bizsergést indí­t el az emberben. Pláne egy olyan spéci cucc mint az Aprilia. A szembetűnően szép dolgoktól kezdve, mint amilyen a polí­rozott lengővilla, az olyan apró finomságokon át, mint a mart csavarok, az olyan impozáns műszaki megoldásokig, mint amilyen az állí­tható villaszög vagy a motor befogatási pontja, egyszerűen mind csak olaj a tűzre. A bal karmánycsutka kialakí­tása, ahol a kipörgésgátló, az egykerék kontroll, box limiter és a menürendszer kapcsolói kaptak helyet, ugyanúgy tiszteletet parancsoló részletek voltak számomra, mint az Aprilia eddig megszerzett 54 világbajnoki cí­me előtt megemlékező matrica a tankon….”

“Bevallom őszintén, eddig nem voltam Aprilia fan, de ez a motor gyárilag is szenzációs.” – Bódis Richárd

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2017/10 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!