Honda X-ADV

Az Africa Twin dizájnja egy robogóba ültetve, plusz egy csipetnyi terepjáró képesség. Őrültség lenne? Vagy nagyon is használható elképzelés? Ennek jártunk utána Szardí­nián, ahol aztán mindenféle úon és mindenféle helyzetben próbára tettük az X-ADV-t.

Minek nevezzelek? A kérdés teljesen jogos, hiszen kérve vagy kéretlenül mindenki megpróbálja valamiféle kategóriába zárni a Honda legújabb kétkerekűjét. Születése is egyszerre regénybe illő, másrészről maga az élet hozta (lásd a 32. oldalon). Az alapelvárás az volt, hogy lazán lehessen vele a városban randalí­rozni, de a hétvégi kiruccanás se legyen a létért való küzdelem. Az eredmény pedig egy ezelőtt még sohasem volt jármű lett: a Honda X-ADV, mely a robogó és motor közötti keskeny határmezsgyén mozog.

 

 

A 17-es első kerék, a masszí­v fordí­tott első villa, a magas offroad kormány, a motort körbeölelő váz, a hatfokozatú DCT váltó és a láncos véghajtás alapján a motor cí­mkét kellene ráragasztani. Másrészt ott az ülés, a lábtartó trepni, az ülés alatti raktér, és legfőképp, hogy nincs tank előttünk, szóval az X-ADV mégiscsak robogó – ahogy a kiindulási alap is…

 

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb (2017 március 23-án megjelenő) számában olvasható! A lap megtalálható újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!