Forduljon a Bimotához, ha 160 lóerő nem elég

Robotarcú és kompresszorost is mutatott az olasz vállalat

Az ultra egzotikus modelljeiről ismert gyártó ezútal sem hazudtolta meg magát. Láthattunk villa nélküli café racert, kompresszoros streetfightert és kitből épí­thető sportmotort.

 

2016 Bimota Tesi RC

 

Már a „sima” Tesi 3D is mágnesként vonzza a tekinteteket, de a most leleplezett, RaceCafe változat egy igazi show-stopper. Az alábbi képgalériában látható, hogy a felfüggesztés alapkonstrukciójában nincs különbség, de a felhasznált anyagok már eltérnek. Az új kivitelnél az első és a hátsó lengőkar egyaránt karbonból készül, ami jelentősen megkönnyí­ti az Öhlins futóműelemek munkáját. További érdekesség, hogy az elektronikus magasságállí­tás is lehetővé vált. Összesen 23 mm-t emelhető/süllyeszthető a Tesi RC.

 

Motorok Bimota 2016-os újdonságok

 

2016 Bimota Impeto

 

Neve olaszul annyit jelent: „lendület”, ami illik is egy olyan sportmotorra, amit opcionálisan kompresszorral is feltuningolhatunk, arra az esetre, ha nem lenne elég a Diavel 1200-as blokkjából kisajtolható 162 lóerő.

 

Az újdonságok között fontos felsorolni a továbbfejlesztett elektronikai csomagot, ami többek között ride-by-wire markolatot, kipörgésgátlót és ABS-t is magába foglal. A lehetőségek listája azonban egészen extrém. Választhatunk akár karbon váz és/vagy lengőkar szettet, sőt a beharangozónak megfelelően, még kompresszort is kérhetünk. Utóbbi esetben a kéthengeres teljesí­tménye és nyomatéka 15-20 százalékot ugrik, ami igazi aszfaltszaggatót varázsol az Impetoból.

 

Motorok Bimota 2016-os újdonságok

 

Bimota BB3

 

A Bimota azokra is gondolt, akiknek minden vágya, hogy otthon, a saját garázsukban rakják össze a sportmotorjukat. Ehhez egy komplett kitet kí­nál a vállalat vázzal, kerekekkel és a BMW S 1000 RR blokkjával, elektronikájával.

 

Motorok Bimota 2016-os újdonságok