Felpumpált Honda MSX125?

Bemutatkozott a Benelli Leoncino

Az utóbbi időben meglehetősen rögös utón járó Benelli igyekezett valami igazán figyelemfelkeltőt mutatni az idei EICMA szalonon. Ezért a kí­nai Qianjiang-csoport kezében lévő, olasz márka más érdekességek mellett szí­npadra gördí­tett egy – a Moto Guzzi Stornellohoz hasonlóan a régmúltból táplálkozó – újdonságot. A Benelli „feltámasztott” modellje a Leoncino, ami eredetileg a második világháború utáni, í­nséges időszak egyik olcsó motorkerékpárja volt. (Hasonló filléres motorokkal rukkol elő annak idején a Ducati, a Laverda, a Vespa és a Lambretta is).

 

A Leoncino modern, a Honda MSX125-ös felpumpált testvérének tűnő kiadása egyelőre csak koncepcióként mutatkozott be. Az aktuális divathullám jegyében scrambleres külsővel, ami többek között az elöl 19, hátul 17 colos, küllős felnikre szerelt „terep” abroncsokban érhető tetten.

 

Motorok Benelli Leoncino - 2016
Kattintson a képre a galériához!


Meghajtását egy 500 köbcentis, soros kéthengeresre bí­zták, ami az A2-es jogosí­tványkategóriához igazodva, 48 lóerőt szabadí­t fel magából. A blokk fekete festése jól illeszkedik a csőváz dizájnjához és a vaskos, 50 mm-es átmérőjű, fejenálló teleszkópszárakhoz. A további részletek közül pedig a kissé túlméretezettnek ható, radiális rögzí­tett féknyergeket és a 320 mm-es, hullámos féktárcsákat emelhetjük ki.