Fekete, fekete, fekete!

Öt új modellt mutatott be a Suzuki a 2012-es INTERMOT kiállí­táson. Az új motorok között szerepel egy tanulmánymodell is.

Burgman 650/Executive, a luxusrobogó

Az új modell a Burgman 650-es teljesen átdolgozott változata, azé a robogóé, amelyet 2002-es bevezetése óta kényelméért és luxusszolgáltatásaiért kedvelnek szerte a világon. Az elülső idomra rézsúos vonalak kerültek, a hátsó idomot pedig karcsúsí­tották, s ettől a robogó külseje alapvetően megújult. A motort számos ponton módosí­tották, ennek köszönhetően az előző modellhez képest 15 százalékkal nőtt az üzemanyag-felhasználás hatékonysága. Ami a felszereltséget illeti, az alapcsomag része többek között a könnyen olvasható Eco Drive kijelző (EDI), az ABS, valamint az elektromos tükrök és szélvédő. Az Executive-on emellett háttámla növeli az utas kényelmét, s a kormánymarkolat- és ülésfűtés is alapfelszerelés.

 

Intruder C1500T, a nagy hengerűrtartalmú túramotor

A túramotor az 1998-ban bevezetett C1500 első teljesen átdolgozott változata. Az 1000 és 1600 köbcenti közötti túramotorok kategóriájában az Intruder C1500T 1462 köbcentis motorja adja le a legnagyobb teljesí­tményt és nyomatékot. Az új modellen alapfelszerelés a két gyári oldalcsomagtartó; emellett nagyméretű szélvédő, valamint a hosszú utazásokhoz tervezett ülések biztosí­tják, hogy az Intruder C1500T kiváló társ legyen a nagy túrákon. A karcsú, áramvonalas karosszéria, a fekete karosszériaelemek és a motor teremtik meg az új C1500T időtálló, hagyományos túramotorstí­lusát.


Inazuma 250 a hétköznapokra

A kiállí­táson a már korábban bemutatkozott GW250 Inazuma szériaváltozata is megtekinthető volt. A motor a Suzuki motorkí­nálatának globális modellje, a motorozást újrakezdőknek és a nőknek kí­nál gazdaságos, megfizethető alternatí­vát. Mindemellett napi ingázásra, munkába járásra is kiváló alternatí­va. A modellhez számos kiegészí­tő kapható, ami tovább növeli az Inazuma 250 hétköznapi használhatóságát.


Hayabusa: nagy modell, kis változtatással

A Suzuki „ultimate sports” motorjának, a Hayabusának megjelenése óta megkülönböztető jegye az aerodimanikai formaterv, valamint a kiváló vezetési és menettulajdonságok. A legendás motorkerékpárt mostantól ABS-szel is felszerelik, és a még tökéletesebb motorozás érdekében Brembo monoblokk féknyereg javí­tja a fékteljesí­tményt.



GSX-R1000 „GSX-R 1 Million Commemorative Edition”, az egymilliomodik GSX-R tiszteletére

A Suzuki supersport sorozatából, a GSX-R-ből (GSX-R600/750/1000/1100) az 1985-ös bevezetéstől számí­tott huszonhetedik évben, 2012 szeptemberében készült el az egymilliomodik példány. A mérföldkő elérésének tiszteletére a Suzuki bemutatta a GSX-R1000 „jubileumi kiadását az egymilliomodik példány tiszteletére”. A különleges grafikai elemek és az egyedi felszereltség mellett a sorozat példányain a sorozatszámjelzés mellett az „1 Million” logó is szerepel. Mivel a GSX-R750-et 1985-ben vezették be, a limitált szériás jubileumi modellből 1985 darab készül majd.


A V-Strom 1000 Concept, a tanulmánymodell

A V-Strom 1000 Concept a különösen Európában és Észak-Amerikában népszerű sport enduro tourer. A V-Strom 650 ABS szellemében készült referenciamodellről már beszámoltunk. Új fejlesztésű, 1000 köbcentis, kéthengeres V motor hajtja, meghatározó elemei emellett az alumí­niumváz, a radiális féknyergek, az ABS, a kipörgésgátló, valamint a modellhez tervezett oldal- és hátsó dobozszett. A V-Strom 1000 Concept formatervét a Suzuki első nagy országúi és terepmotorja, az 1988-ban bemutatott DR750S ihlette. A 2014-es modellnek szánt jármű a kalandmotorozáshoz szükséges legfontosabb tulajdonságokat vonultatja fel: sokoldalú, kitűnő vezetési és utazási élményt biztosí­t, és hosszú utakon is rendkí­vül kényelmes.