A 2012-es EICMA egyik legérdekesebb híre, hogy a Bimota bejelentette: megegyezett a BMW-vel, hogy használhatják S 1000 RR blokkját.
Mivel az olasz motorépítő Bimota cég az utóbbi időkben kizárólag a Ducati blokkokat használt, (DB7, DB8, DB9 és DB11 modellek), meglehetősen kiszámíthatóvá vált működésük. Ezt a megszokott ihletmerítést változtathatja meg a BMW-vel kötött megállapodás.
Első ránézésre a Bimota BB2, köszönhetően a sak_art design szakembereinek, megfelel a várakozásoknak. Fejet hajtva a Bimota BB1 előtt, a BB2 is rendelkezik olyan retró jellemzőkkel, amik olyan egyedivé tették a Bimotát a ’90-es évek elején. Talán nem az a csúcsmotor, amire egyesek számítottak az S 1000 RR blokkjától, ám nagyon érdekesen találkozik benne a régi és az új.