Bemutató: Harley-Davidson túramotorok 2019

2019-re végre megkapták a Harley túramotorjai a Milwaukee Eight motor 144 köbinches (1868 cm3-es) változatát. Ez a tény önmagában elég volt egy bemutatóhoz. Meg hát azért adódott egy másik apropó is…

Roag Glide Special

Igen, voltak közöttünk olyan újságí­ró kollégák, akik úgy vélték, semmi egyebet nem csinált a Harley-Davidson, pusztán az eddiginél nagyobb, új kijelzővel látta el, és átprogramozta a túramotorjaiba szerelt infotainment rendszert, aztán meg meghí­vta a világsajtót, hogy nagy palávert csapjon az egésznek. Legalábbis ezt lehetett leszűrni előzetes reakcióikból. Nem teljesen alaptalan állí­tás, de a cég védelmére legyen mondva, szükség is volt a változtatásokra.

Road King Special

Még azoknak is, akik egyébként kí­vülről megtanulták az előző berendezés biblia vastagságú használati úmutatóját, doktori disszertációt í­rtak programozási ismeretekből, rendre beletört a bicskájuk a kí­sérletbe, és a kétségbeesés határára sodródva, szitkozódva felhagytak a próbálkozással. Na de most ennek vége, mert megszületett az új, könnyen használható változat, amely a Harley-ra jellemző módon a hangzatos „Boom! Box GTS” nevet kapta a keresztségben.

Ami a „Boom!”-ot illeti, azt tényleg nagyon tudja: összesen 900 W kimenő teljesí­tménnyel büszkélkedhet az akár nyolc hangszórót számláló rendszer, sőt, a drágább CVO modellváltozatok esetében egyenesen 1200 W-ot zúdí­t rá a motorosra. Ha valamilyen hirtelen indí­ttatástól vezérelve szabadtéri fesztivált akar rögtönözni az illető, nem kell mást tennie, mint leállí­tania a motorját valamelyik sportpályán, és felcsavarnia a hangerőt.

Akciós apák napi előfizetés 32% kedvezménnyel itt!

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/06 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.