Bemutató: 2020-as Harley-Davidson-újdonságok

A Harley-Davidson sem várhatott tovább az egyre elterjedtebb menetasszisztensek bevezetésével.
Ezentúl a keményfiúkra is digitális őrangyalok vigyáznak.

Hazai környezetben, az USA Mexikóval határos városában, San Diegóban mutatta be a Harley-Davidson 2020-as új modelljeit, kockáztatva azt, hogy a határ túloldalán gyülekező népek lerohanják az eseményt, megisszák a repipiát, megerőszakolják még az elnököt is, majd széthordják a vadonatúj tesztparkot.

Milyen veszteségeket is kellene ekkor elkönyvelnie a Harley-Davidsonnak? Kaját, piát és az elnököt nem számí­tva vagy húsz Low Rider S-t, kb. ugyanannyi Ultra Limitedet, néhány Road Glide Limitedet, CVO Street Glide-ot és Tri Glide-ot. Ezek alkották ugyanis a bemutató tesztparkját. Miután az exodus – mármint a határ túloldaláról nézve az – eddig elmaradt, í­gy a motorokon mi, a meghí­vott újságí­rók örömködtünk két napon keresztül.

Csoportunk a Low Rider S-sel kezdett, aminek én speciel örültem, mert annak idején már a modell első verziója is tetszett. Emberi méretű, léptékű, kifejezetten üdí­tő motor. Csak pár szó erről az S betűről… még 2016 táján úgy nézett ki, hogy új kategóriává válik, abban az évben csatlakozott a Softail Slim S-hez és a Fat Boy S-hez a Low Rider S, közös jellemzőjük volt, hogy 110 köbinches erőforrással rendelkeztek, mí­g a halandók csak 103-mal, és limitált darabszámban gyártották őket. Azóta a másik két S betűs eltűnt a kí­nálatból, de csak névleg. A Fat Boyból továbbra is van 107 és 114 köbinches változat. A Low Rider S mellett megmaradt az alapváltozat is, igaz, mára már 107 köbinches blokkal.


A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2019/10 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.