A Honda tovább viszi az építőkocka elvet. A kémfotósok már le is kapták a legújabb öszvér-modellt.
A Honda az elmúlt években lenyűgözően okosan építette fel a modellpalettáját. Az építőkocka elvnek köszönhetően nem csak minden szegmensben jelen vannak, de folyamatosan újakat is hoznak létre, miközben több modell épül azonos műszaki alapokra. Elég csak a VFR800-ból épített Crossrunnerre gondolni, vagy az NC700 plattformjára.
Ezt a sikeres stratégiát viszi tovább a CTX1300. Most kössenek fogadást magukban, hogy ez mi is lesz:
a. A VTX1300-ból készítenek egy túraképesebb cruisert
b. A VFR1200/Crosstourer alapokon jön egy V4-es cruiser
c. A Pan European-nel eljászák ugyanazt, mint a Gold Winggel, amikor F6B lett belőle
d. Megmenti a CB1300-at, és lesz egy nagy, soros négyhengeres, fejidomos, dobozos túramotorjuk
Nehéz feladvány, itt már Vágó István kétségbeesetten hümmögne. A számítógép segítségével elvenne kettőt, és akkor megmaradna az A és a C lehetőség. Mivel Vágó úr nem motoros, felhívná Mezőt, de mivel ő most világgá ment a DL650-nel, nem veszi fel.A közönség sem tudja a helyes választ, mert egyelőre csak egy rossz minőségű kémfotó járja az internetet. Ez:
A helyes válasz ezért C. A selymesen járó, hosszában beépített V4-essel szerelt Pan Europeanből készít baggert – dobozos túra-cruisert – a Honda. Hivatalos leleplezés november első hetén Milánóban.