Mi lesz, ha a Hondánál keresztezik a SW-T600-at és az SH300-at? Megfejtés: az új Forza 300.
Az NSS300 Forzával a Honda egy mindennapi használatra alkalmas, középkategóriás díványrobogót mutatott be a milánói motorkiállításon. A 300-as Forza masszív acélcső vázat kapott, ami a különleges tervezési eljárásnak köszönhetően a szükséges pontokon kellően rugalmas, így pontos manőverezési képességgel rendelkezik.
Előre 14-es, hátulra 13-as öntött alumínium kerék került, a lassításról elöl 256 mm-es tárcsa és a hozzá tartozó kétdugattyús féknyereg gondoskodik, míg hátul egy 240-es tárcsába marnak egydugattyús fékek. Ahogyan a Hondánál már megszokhattuk, ezt a robogót is felszerelték kombinált fékkel és ABS-szel.
![]() |
Az ülés alá befér két sisak |
A testes karosszéria mozgatását az SH300-ból már ismert 279 köbcentis, vízhűtéses, egyhengeresre bízták, ami nem csak kellően erős (25 LE és 25,7 Nm), hanem takarékos is: a 11,6 literes üzemanyagtank tartalma 354 km megtételére elegendő.
![]() |
Elég ide az SH300 blokkja |