Visszatér Európába a Kawasaki ZX-6R

A 636-os Ninja az európai piacról anno azért tűnt el, mert nem tudta teljesí­teni az Euro4 előí­rásokat.

A 636 köbcentiméteres, 127 lóerős, sornégyes blokkot átdolgozták és három katalizátor segí­tségével megtudták oldani, hogy teljesí­tse az Euro4 előí­rásokat. A futómű is megújul, állí­tható Showa telókat kap az új ZX-6R, illetve Nissin monoblokk fékek mennek rá. A pályamotorozás felé kacsingató delikvenseket csúszó kuplunggal és gyorsváltóval próbálja megfogni a zöld gyártó. Az extralistáról Öhlins kormánylengés-csillapí­tót, szí­nre fújt ülés púpot is rendelhetnek a vásárlók. A hivatalos bemutatóra a novemberi EICMA kiállí­táson kerül sor.