VFR alapokon az Ariel Ace

Idén már elindulhat a sorozatgyártása az igéretes, VFR1200 alkatrészekkel támogatott Ariel Ace-nek.

 

 

 

Egy igazán exkluzí­v motor, ami jól kipróbált és sokak által kedvelt alkatrészekből épí­tkezik? Ez nagyon jó párosí­tásnak hangzik. A VFR1200 egy olyan motor, amit senkinek sem kell bemutatni. 1200 köbcentis 175 lovas blokkjával szerelik a jövőben az Ariel Ace modellt is, amit múlt hétvégén mutattak be a  London Motorcycle Show-n. Az Ace-ben 170 lóerőt fog teljesí­teni.

 

 

 

 

Ezen felül megörökli a kardántengelyét, a fékeket, a kipörgésgátlót és az ABS-t is a japán túramotorból. Ez alapján már egyre jobbnak tűnik a konstrukció, de különlegessége, ami indokolja 20 000 fontos (átszámí­tva bő 8 millió forintos) árát az a személyre szabhatóság, például saját í­zlésüknek megfelelő futóművel rendelhetik majd az Ace-t. A menetkész tömege mindössze 230 kilogramm lesz, ami a 170 ló mellé elég sportos motorozást tesz majd lehetővé.

 

 

 

 

Ez nem sok információ, de hamarosan már kénytelenek lesznek felhagyni a titkolózással, hisz a gyár már az idén el kí­vánja indí­tani a sorozatgyártást. Ismerve az Ariel céget és a 2000-ben bemutatott sportautójuk, az Atomot, biztosak lehetünk abban, hogy egy rendkí­vül izgalmas motor készül, és alig várjuk, hogy élőben is találkozhassunk vele.