Végre itt a Harley-Davidson Pan America

A 2018-ban beharangozott tervek végre testet öltöttek, és bemutatta a Harley első adventure kategóriás motorját. A külső egyedi és modern dizájnt kapott, láthatóan igyekeztek mindenféle hasonlóságot kerülni a jelenlegi túraenduró kategória képviselőivel. A motorból rögtön két változat is készül: egy alapmodell és egy Pan America Special változat, félaktív Showa futóművel, fűzött küllős kerekekkel. A Special változat esetében öt, előre programozott futómű beállítás közül válaszhatunk.

A rövid löketű V2-es, 1250 köbcentis folyadékhűtéses erőforrás 150 lóerőre képes, míg maximális nyomatéka 127 Nm. Bőven van elektronika a fedélzeten: kanyar-ABS, dőlésszögérzékeny kipörgésgátló, tempomat, visszagurulás gátló (HHC), guminyomás-ellenőrzés, Adaptive Ride Height (ARH) amely megálláskor automatikusan 5 cm-rel csökkenti a motor magasságát. Öt különböző vezetési mód közül választhatunk (4 előre programozott és 1 szabadon állítható): Utcai, Sport, Eső, Off-road és Off-road Plusz.

A színes TFT  érintőképernyő a HD alkalmazás segítségével telefonhívásokhoz, zenehallgatáshoz, és navigációhoz is használható. Az alapmodell 242 kilót, az Special pedig 254 kg-ot nyom, ehhez jön hozzá a 21,2 literes üzemanyagtank.

Pan America Special

A Pan America és a Pan America Special motorok várhatóan júniusban érkeznek a Harley-Davidson kereskedésekbe.