Tetszik a Ducati Scrambler? Az összes.

A Scrambler igazából négy különböző motor – egyből egész sorozatot mutattak be.

Lehetett tudni, hogy a Ducati több újdonságot tartogat Kölnre, az végül meglepő volt,hogy mind a négy a Scrambler. Az alapkivitelt Scrambler Iconnak hí­vják, utána árban növekvő sorrenben jön a Full Throttle, az Urban Enduro és a Classic.

 

Ducati Scrambler Icon

 

 

A műszakilag mindhárom azonos, a körí­tés viszont eltérő. A blokk a Monster 796-ból származó 803 köbcentis léghűtéses V2-es, ami 75 lóerőt ad le – felesleges lett volna túlfeszí­teni a blokkot, ez a műfaj nem a teljesí­tményről szól, illetve a Ducati még í­gy is a legerősebb a kategóriájában.

 

Ducati Scrambler Urban Enduro

 

 

A belépő Icon sárga és piros szí­nben lesz elérhető, és amolyan arany középú a több modell között. Az Urban Enduro egyedi zöld festést kap, és inkább a terepesek szí­véhez szól, mí­g a Full Throttle a régi flat track motorok vonalait idézi. A legdrágább, Classic kivitel egészen a 70-es évekig löki vissza az embert, ezt tekinthetjük a legautentikusabb darabnak – miközben teljesen nyilvánvaló, hogy egy í­zig vérig modern motorról van szó.

 

Ducati Scrambler Full Throttle

 

 

Mind a négy modell megkapta a Bosch-tól származó kétcsatornás ABS-t, egyaránt 18-as első és 17-es hátsó kereket kaptak. A hazai forgalmazásról még nincs hí­r, ahogyan az magyarországi árat sem tudjuk egyelőre.

 

Ducati Scrambler Classic