Az idei EICMA szalonon a Honda nemcsak a korábban bemutatott újdonságokat, többek között az új CBR1000RR alapváltozatát és a régóta ígérgetett City Adventure sorozatgyártott verzióját, az X-ADV-t hozta el, hanem két különleges koncepciót is. Az egyik a CB1100, a másik pedig az új Africa Twin alapjaira készült.
CB1100TR
Az Egyesült íllamokban népszerű flat track kultúra előtt tisztelgő tanulmány az ilyen típusú motorokkal ellentétben az enyhén terepes külső helyett sokkal inkább azt a látszatot kelti, hogy az aszfaltos környezetbe született. Ez utóbbi pedig a japán gyártó szerint nem a tengerentúli, hanem inkább az európai vevőkhöz helyezi közelebb.
Kattintson a képre a galériához! |
Az 58-as rajtszám sem véletlen. Ez volt a száma a Honda egykori MotoGP versenyezőjének, Marco Simoncellinek, aki öt éve halt meg egy tragikus versenybalesetben.
Africa Twin Enduro Sports
Az CRF1000L kódnéven ismert, új Africa Twin terepképességeiből igyekszik kihozni a maximumot a Honda másik kiállított koncepciója, az Enduro Sports. Ehhez a tömegcsökkentés látszott a legjobb módszernek, így a különleges tanulmány számos kisebb súlyú alkatrészt kapott, amik elsősorban a Honda egyhengeres CRF-jeire emlékeztetnek.
Kattintson a képre a galériához! |
(Honda)