Sportosabb Africa Twin és egy lélegzetelállí­tó CB1100-as

Az idei EICMA szalonon a Honda nemcsak a korábban bemutatott újdonságokat, többek között az új CBR1000RR alapváltozatát és a régóta í­gérgetett City Adventure sorozatgyártott verzióját, az X-ADV-t hozta el, hanem két különleges koncepciót is. Az egyik a CB1100, a másik pedig az új Africa Twin alapjaira készült.

 

CB1100TR

 

Az Egyesült íllamokban népszerű flat track kultúra előtt tisztelgő tanulmány az ilyen tí­pusú motorokkal ellentétben az enyhén terepes külső helyett sokkal inkább azt a látszatot kelti, hogy az aszfaltos környezetbe született. Ez utóbbi pedig a japán gyártó szerint nem a tengerentúli, hanem inkább az európai vevőkhöz helyezi közelebb.

 

Motorok Honda CB1100TR (2017)
Kattintson a képre a galériához!


Az 58-as rajtszám sem véletlen. Ez volt a száma a Honda egykori MotoGP versenyezőjének, Marco Simoncellinek, aki öt éve halt meg egy tragikus versenybalesetben.

 

Africa Twin Enduro Sports

 

Az CRF1000L kódnéven ismert, új Africa Twin terepképességeiből igyekszik kihozni a maximumot a Honda másik kiállí­tott koncepciója, az Enduro Sports. Ehhez a tömegcsökkentés látszott a legjobb módszernek, í­gy a különleges tanulmány számos kisebb súlyú alkatrészt kapott, amik elsősorban a Honda egyhengeres CRF-jeire emlékeztetnek.

 

Motorok Honda Africa Twin Enduro Sports (2017)
Kattintson a képre a galériához!


(Honda)