Ragadós a BMW stratégiája

Két új Yamaha TMAX érkezik – egy sport és egy túra?

A nemzetközi bemutató után, nemrég idehaza is próbára tettük a BMW felfrissí­tett robogóit, a C 650 Sportot és a GT-t, melyek másodvéleményét épp a tegnap nyomdában küldött és jövő hét csütörtöktől kapható Motorrevüben lehet majd elolvasni. Elöljáróban annyit elárulhatunk, hogy a két testes robogónak egyenként megvan a saját piaca, éppen ezért teljesen világos, hogy a bajorok miért választották ezt a filozófiát.

 

 

Nos, úgy tűnik, hogy a példa ragadós és a Yamahánál is jó ötletnek tartják, hogy a dí­ványgépek táborát jobban differenciálják. Legalábbis erre utal, hogy a japán gyártó nemrég lefoglalta a TMAX SX és a TMAX DX neveket. Magukon a megnevezéseken kí­vül azonban eddig további információ nem látott napvilágot, í­gy csak sejthető, hogy előbbi lehetne a Sport, utóbbi pedig a GT ellenfele. Bemutatásuk pedig már az őszi szalonokon (EICMA, Intermot) megtörténhet.

 

Érdekesség, hogy a TMAX családban már most is találhatók IRON MAX és LUX MAX nevű modellek, melyek több felszerelést és több kényelmet kí­nálnak. Azonban sejthető, hogy a szóban forgó két újdonság jóval markánsabb különbséget fog mutatni.

 

(fotó: Yamaha)