Olcsón is lehet minőséget kapni?

Meglepő módon a tavaly Milánóban bemutatott elődhöz képest a végleges gépen Brembo-, Marzocchi és Sachs-alkatrészek találhatók.

A BN 600R hosszú idő után a Benelli legújabb dobása. Bár a fejlesztés hosszúra nyúlt, a tavaly Milánóban bemutatott tanulmány végre eljutott a szériagyártásig. Az olcsó naked bike-ba egy soros négyhengeres blokk került. A hatszázas, folyadékhűtésű motort a sportosság jegyében két felülfekvő vezérműtengellyel és hengerenként négy szeleppel látták el. Elektronikus befecskendezéssel és 38 mm-es torokátmérővel 82 lóerőre képes 11 500-as fordulatszámnál, a maximális forgatónyomaték pedig 10 500-nál 52 Nm. Nedves karteres olajozás, csúszókuplung, illetve hatsebességes váltó jár hozzá.

 

Motorok Benelli BN 600R
Kattintson a képre a galériához!


A beharangozó sajtóanyag szerint kezdő motorosok számára sem lesz kihí­vás a vezetése, az acélből és alumí­niumból álló váz í­géretes, az 50 mm-es Marzocchi teleszkópvillák viszont egyenesen döbbenetesek ebben a kategóriában – a TNT-ben a TRE-K-ben hasonló szerkezet nyelte el az úhibákat, de azok lényegesen drágább modellek.

Hátul alumí­niumötvözet lengőkart találunk állí­tható Sachs-lengéscsillapí­tóval – és hogy a minőségi beszállí­tóknál maradjunk, meg kell emlí­tenünk a Brembo fékrendszert is.  A 17 collos alumí­niumötvözet felniken 120/70 és 180/55 méretű gumik találhatók.

Az ára 1,9 millió körül lesz.