Lefelé is bőví­ti az enduró kí­nálatát a Honda

Egyelőre csak tanulmányként állí­tja ki az új 250-est a japán gyártó

A Honda enduró kategóriájú motorjai közül a legnagyobb érdeklődést kétségtelenül az Africa Twin utódja váltja ki. A tavaly ősszel kiállí­tott, True Adventure névre keresztelt tanulmánymotorban egy 1000 köbcentiméteres lökettérfogatú, újfejlesztésű, soros kéthengeres blokk teljesí­t szolgálatot. A szóban forgó újdonságról legutóbb néhány szabadalmi rajz is napvilágot látott, melyeknek köszönhetően végre az idomai alá is be lehet tekinteni.

 

 

Azonban a Honda nemcsak felfelé, hanem látszólag lefelé is bőví­teni szeretné az enduró kí­nálatát. A japán vállalat ugyanis közszemlére bocsátott néhány fényképet egy másik terepezésre is alkalmas modellről. A CRF250 Rally névvel ellátott kétkerekű – a jelenlegi információk szerint – csak tanulmánymotorként létezik. A Honda többek között ezzel az újdonsággal szeretné a standjához csalogatni az érdeklődőket a hétvégén esedékes oszakai motorkiállí­táson. Ugyan a terepmotorosok szí­vét megdobogtató kétkerekű egyelőre nem kapható, de mivel lényegében megegyezik a CRF250L névre hallgató enduróval, ezért vélhetően nem kell sokat várni a sorozatgyártott kivitel leleplezésére.