Kumadaras!!! ITT VAGYUNK!!!

A Jet Car kiütötte a mérőrendszert! Helyszí­ni tudósí­tással jelentkezik a szerkesztőség!

16:01

Borsay Szabolcs nem hazudott, megvan a 7,95 másodperces negyed mérföld!

 

14:10

Mintha egy kisebb hidrogénbombát dobtak volna le Kunmadarasra, olyan füst tört fel a rajttól. Ha a mobilnet stabilabb lesz, töltök fel hozzá képet. Aztán a Jet Car elrajtolt, pont olyan hangja volt, mint amit a csepeli bunkertúrán játszottak be, imitálva a bombázók közeledését. És ezzel ki is ütötte a mérőrendszert, í­gy csak annyit tudunk, hogy nagyon-nagyon gyors volt.

Este megy még egy látványosat!

 

13:33

Most beszéltem Borsay Szabolccsal, aki éppen megfutotta a mai legjobb idejét, 8,01-et. Competition kategóriában megy, ami végülis a csúcsa a műfajnak, úhengernyi hátsó gumival. Rövid interjúnk í­gy festett:

– Szabolcs, fogsz nyerni?

– Erre mit mondjak? Meg tudod mondani, hogy holnap fog-e esni?

– Egészen biztosan mondhatom, hogy nem.

– Oké, akkor december 18-án milyen idő lesz?

Kiszámí­thatatlan, mi lesz a vége. A motor jó, ráadásul Szabb is kipihent, neki a csütörtök volt húzós, akkor állt össze a motor. Egyetlen problémát az itt is induló Karl-Heinz Welkum jelenti, aki szórja a 7,3-as időket.

 

 

12:44

Itt ül velem szemben Jakus Heni a Moditwin kategória egyetlen női versenyzője, aki a nyolc induló közül a nyolcadik, mert visszacsúszott egy helyet. í“vatosan fogalmazott, technikai okok miatt hagyta ki a második kvalifikációt. Ennyi mulasztás elég volt, hogy a tábla utolsó helyéről induljon. Mielőtt bárki kinevetné, azért emlí­tsük meg, hogy ő a tuningolt V2-esek között egy széria – na jó, a kipufogók nem azok, de azok is csak az esztétika miatt kerültek fel – SV1000-rel indul. Tehát nagy szó, hogy ha csak rövid ideig is, de  a hetedik tudott lenni. Ja, és senki nem áll mögötte, nincs szponzora, szervize.

Aki kí­váncsi rá, háromkor megnézheti. 11,5 alatt szeretne menni.

 

12:07

Már összeálltunk, mint két kicsi… ööö… mint a főtengely és a csapágy! Ráadásul lassan megvannak a kedvencek is – bár Égő Katit még nem kérdeztem meg, de egészen biztosan a Ducati 1199 Panigale a favoritja. És milyen érdekes, hogy a bereszelt Moditwinekhez képest – széttuningolt kéthengeresek – teljesen némának tűnik.

A komfortunk is tökéletes, a Honda adott nekünk egy hatalmas sátrat, ami alatt már egészen karibi hangulatunk van. Ha erre járnak ugorjanak be egy jó – vérmérséklettől függően rossz – szóra, és í­rják alá a regisztrációs adó csökkentését célzó petí­ciónkat.

 

 

10:32

Karcagnál egy aranyszí­nű Golfból traffipaxoznak, aki jön, csak óvatosan tegye!

 

Na de mi van a pályán? Most jönnek a Superstreet gépek, turbóval, 600 lóerővel. Őrület, az égig zeng, ahogyan elrajtolnak. Ez az a kategória, ahol nagyjából utcainak kinéző motorok, hosszú lengővillával, de normális hátsó gumin mennek. Itt a blokkon minden módosí­tás megengedett, turbó, kompresszor, nitró, bármi. Tavaly Európa Rekord dőlt, 7,4-es idővel, tegnap viszont az edzésen senki nem ment be 8 másodperc alá. Azóta viszont szereltek a versenyzők, lesz itt még csoda. A pálya és a hőmérséklet most ideális, ha valaki elkapja a rajtot, bármi, ismétlem, BíRMI lehet.

Erdős Csaba pedig már üzent, hogy holnap jön a rakétaautóval, amivel rendesen odapörköl – igazából nem pont ezeket a szavakat használta, ha értik, mire gondolok.

Hadnagy Józsi már í­géri, hogy 7 másodperces időket fognak menni a Superstreetesek, közben pedig Clash szól a hangfalakból. Ha jönnek az eredmények, azonnal frissí­tünk.

 

Borsay Szabolcs most mondta, hogy egy amatőr hiba miatt bukta el élete talán legjobb idejét: bennmaradt a levegős váltót lezáró biztosí­tószeg, és azzal rajtolt el. Emiatt az első hatvan lábon 6,8 másoperc alatt ment végig, a szokásos 1-1,2 mp helyett. A következő nekifutásra viszont simán meglehet a 8 másodperc alatti álomidő!

 

9:30

Vrummmmmvrummmmmm! – mondja a GSX-R1000!

Hörrrrrrr! – válaszolja a Kawasaki ZX-10.

Aztán a villan a rajtlámpa és éktelen csikorgással elrajtolnak. 11 alatti időt nyomnak! És most jön az R1-es Yamaha!

Tavaly azt í­rtam, hogy ha Sirok a motorozás Sziget Fesztiválja, akkor Kunmadaras Ozorával egyenértékű!!!

És megjött Égúő Kati is. Én már érzem, hogy Mező is a közelben van! Eddig láttam Papp Lacit és Borsay Szabolcsot is, csak hogy a dragversenyzés nagy veteránjait emlí­tsem.

Amint történik valami, ismét jelentkezem – addig itt is gyűjtjük az aláí­rásokat.