KTM 390 ADVENTURE – 13 275 km

A KTM 390 Adventure másodvirágzását éli. A tesztperiódus kezdetén, sőt még a közepe felé is teljességgel esetleges lefulladások immáron a múltéi. Előző számunkban azt írtuk, már nem is tudjuk, mikor fordult elő utoljára spontán leállás, ilyesmi azóta sem ismétlődött meg. Az utóbbi időben viszont rohamosan elkezdett nyúlni a lánc.

Ezer kilométer alatt harmadszor feszítettünk rajta, utoljára alig 200 km-rel ezelőtt, de már ismét lóg. A láncfeszítő állítócsavarjának a vége már az anyarészen belül van, további feszítés nem lehetséges. Szerviztapasztalatok szerint is ilyenkor esedékes a láncszett cseréje. Zsolnai Gábor, a KTM Centrum szervizvezetője szerint ajánlott a gyárinál jobb minőségű láncot feltenni.

És még egy tapasztalat: gyanúsan kemény lett tesztmotorunk futóműve, egy gyors ellenőrzés meg is hozta a megoldást, ugyanis a csillapítások el voltak tekergetve (alkalmanként nem csak mi használjuk a motort). A gyári értékekre visszaállítva ismét a WP-hez és a KTM-hez méltó menetkomfortot kaptunk. A gyári beállítások: elöl mindkét száron a teljesen betekert állapotból 15 klikk vissza, hátul teljesen betekert állapotból 10 klikk vissza. Tesztmotorunk órája jelenleg 13 275 km-t mutat.