Kémfelvételen a Moto Guzzi California 1400 Bagger

Denevér fejidom és oldaldobozok ékesí­tik az újdonságot

A Moto Guzzi tavaly ősszel a milánói EICMA kiállí­táson mutatta be a nagyközönségnek több más koncepció mellett az MGX-21-est. A fekete tanulmánymotor többek között fejidomában és beépí­tett oldaldobozaiban tért el az alapként szolgáló 1400-as Californiától. Az akkori kilátások szerint két éven belül piacra szeretné dobni a Piaggio csoportba tartozó vállalat a szóban forgó modellt.

 

 

Egy most megjelent kémfelvétel arról tanúskodik, hogy a Moto Guzzi nem a levegőbe beszélt. A napvilágra került fényképen szereplő motoron ugyan még igen sok a takarás, de í­gy is tisztán kivehető, hogy a mandello del lariói cég mérnökei jó úon haladnak afelé, hogy a Bagger egyszer tényleg begördüljön a gyártó hivatalos márkakereskedéseibe. A legfőbb piac vélhetően az Egyesült íllamok lesz. A tengerentúlon ugyanis óriási a népszerűsége az ilyen stí­lusú gépeknek.

 

A Bagger műszaki tartalmában vélhetően megegyezik az alapváltozattal. Ez azt jelenti, hogy meghajtásáról a már jól ismert, 1380 köbcentiméteres lökettérfogatú V2-es gondoskodik. A 97 lóerőt és 120 Nm nyomatékot felszabadí­tani képes egység nagyjából 185 km/h végsebesség elérését teszi lehetővé.