Itt a szériaérett Triumph Rocket III

Az új generációból két változat lesz: egy R (Roadster) és egy GT.

Mindkét változatban a 2500 köbcentis, soros háromhengeres erőforrás dolgozik majd, teljesí­tménye 164 lóerő és 220 Nm. A váz alumí­niumból készült és a blokk teherviselő elemként van bele épí­tve.  Összesen 40 kilót faragtak le a mérnökök a régi Rocket III tömegéből, a blokknál 18 kilót, a váznál pedig 22 kilógrammot. Elöl 47 mm-es, állí­tható Showa telók dolgoznak, hátul pedig egy minden paraméterében állí­tható rugóstagot kapott az új Rocket III. A megfelelő fékhatásról Brembo Stylema fékek gondoskodnak.

Elektronikai cuccokból sincs hiány: kipörgésgátló, kanyar-ABS, valamint négy üzemmód közül válogathatunk az úviszonyok, vagy vezetési stí­lusunknak megfelelően. A Rocket III R, egy roadster lesz egyszemélyes üléssel, mí­g a GT változat kétüléses, kényelmesebb kormánnyal, alacsonyabb nyereggel és háttámlával felszerelve. Az első példányok jövő év elején várhatóak, pontos áruk egyelőre nem ismert.