Ilyen lehetne a BMW dragmotorja

A BMW mostanában igencsak belehúzott a modellpaletta-bőví­tésbe és lassan alig hagy olyan szegmenset a kétkerekűek között, amiben ne volna legalább egy képviselője.

 

Egyike a még feltérképezetlen területeknek a laposépí­tésű, dragbike stí­lusú modellek igencsak szűk világa, ahol egyelőre nem tolonganak nagyon a riválisok sem. Az egyik legutolsó újdonság ebben a kategóriában a Ducati különlegessége, az XDiavel volt, ami a maga 156 lóerejével igen magasra tette a lécet.

 

Nicolas Petit elképzelésében a BMW alternatí­vája az R 1200 R alapjaira épülne, ami alapesetben 125 lóerőt és 125 Nm nyomatékot jelent. Ennek ellenére egyáltalán nem í­rható le, hiszen a minimális teljesí­tményhátrány ellenére optikailag abszolú megüti a szintet:

 

(Nicolas Petit)