Hyosung GT650X

Koreai streetfighter Korábban prototí­pusként már létezett, de idén már szériaváltozatban megvásárolható.

Ahelyett, hogy egy teljes idomos GT650R-t lecsupaszí­tottak volna, a GT650X teljesen új csővázat és éles formákat kapott.
Az erőforrás a már jól ismert Hyosung fejlesztésű, az SV 650 blokkjával közeli rokonságot mutató 647 cm3-es, 90 fokos V2-es blokk, amely hengerenként két vezérműtengelyes és négyszelepes. A vibráció csökkentése miatt kiegyensúlyozó-tengellyel, a tartósság és megbí­zhatóság növelése érdekében olajhűtővel is kiegészí­tették.

Hyosung GT650X

Az elektronikus benzinbefecskendezésnek köszönhetően 3,5 lóerővel erősebb a korábbi karburátoros változatnál, í­gy a teljesí­tmény 82 lóerőre emelkedett a tökéletesebb üzemanyag-felhasználás és a tisztább, Euro 3-as működés mellett. A fejlesztéseknek köszönhetően a forgatónyomaték maximuma már alacsonyabb fordulatszámon (67 Nm / 7250 fordulatszám/perc) jelentkezik.

Az új váz merevebb a jobb kezelhetőség és a vibrációk csökkentése miatt, anyagát tekintve króm-molibdén és alumí­nium. A lengővilla mereví­tést kapott. A rugózatlan tömeget háromküllős könnyűfém felnikkel csökkentették. A tömeg-középpontosí­táshoz a kipufogót a blokk alá helyezték. A dupla, 300 mm átmérőjű féktárcsákba négydugattyús, radiális felfüggesztésű féknyergek szorí­tják a betéteket, melyeket fordí­tott teleszkópvillára csavaroztak.

Hyosung GT650X