Nagyon úgy fest, hogy a kisköbcentis világjárók kategóriáját egyre komolyabban veszik a nagy gyártók. A BMW bemutatás előtt álló újdonsága, a G 300 GS mellett most végre megismerhetjük a Suzuki legkisebb V-Stromját, a DL250-est.
A japán gyártó a 2016-os Kínai Nemzetközi Motorkiállításon rántotta le a leplet az egyelőre még csak koncepcióként létező negyedliteres mindenesről. A tanulmányon jól látható, hogy külsőleg pontosan követi a 650-es és az 1000-es által néhány hete kijelölt új, a legendás DR BIG-eket idéző stílusirányt.
Vajon lesz-e belőle XT-változat? (fotók: TMCBlog) |
Meghajtásáról a szintén nagy újdonságnak számító Suzuki GSX-250R-ben is megtalálható, 248 köbcentiméteres, soros kéthengeres, folyadékhűtéses blokk gondoskodik, ami 8000-es fordulatszámon 25 lóerőt képes kipréselni magából. Ehhez 6500/percnél 23,4 Nm nyomaték csatlakozik. Mindez a menetkészen állítólag csak 178 kg-os tömeggel együtt igen kellemes használhatóságot sejtet.
Az egyelőre csak koncepcióként bemutatkozó modellről remélhetőleg még több információt megtudunk a közelgő EICMA kiállításon.
(TMCBlog)