Frissült a Yamaha XSR900

Az első XSR900 2016-os bemutatása óta a Sports Heritage vonal jelentősen bővült, most eljött az idő, hogy egy modellfrissítést kapjon. A 2022-es XSR900-ban erősebb, nagyobb hengerűrtartalmú, 889 köbcentiméteres CP3 motor dolgozik, amely nagyobb, lineáris nyomatékot biztosít, csúcsteljesítménye 119 lóerő és 93 Nm.

A Yamaha 80-as évekbeli Grand Prix motorjai ihlették a formát és a fényezést is. A legfőbb változás az új, Deltabox-stílusú alumínium váz, illetve a 10 küllős, kovácsolt alumínium felnik. Az előző modell kör alakú LCD-egységét lecserélték, most egy, 3,5 colos, színes TFT-kijelző mutatja a legfontosabb infókat. A fedélzeten  bőven akadnak hasznos elektronikai segédletek: ilyen a sebességtartó automatika, a gyors váltó, a 6 tengelyes IMU, és a kipörgésgátló.