Ezért nem versenyképes a Royal Enfield Európában

600-as, vagy 650-es platform várható

Siddhartha Lal, az Eicher Motors vezérigazgatója (az Eicher Motors a Royal Enfield anyavállalata) az autocarindiának elárulta, hogy szerinte mi áll annak hátterében, hogy a márka modelljei Európában és az Egyesült íllamokban nem állják meg igazán a helyüket.

 

Royal Enfield Continental GT


A vezető szerint a legfőbb ok a szerény teljesí­tmény.

 

Való igaz, a legütősebb tí­pus, a Continental GT is csak 29 lóerőt és 44 Nm nyomatékot sorakoztat fel a durván két mázsás (184 kg) tömegéhez, ami semmiképpen nem nevezhető észveszejtőnek. Éppen ezért az Enfield a jövőben változtat a névadási stratégiáján és a jelenlegi gépeket városi modellként tervezi aposztrofálni.

 

Szintén fontos még megemlí­teni, hogy az igazán sikeres helytálláshoz a minőség javí­tására is nagy hangsúlyt kellene fektetni. Például olyannak semmiképpen nem szabadna előfordulni, hogy egy sokat hype-olt túraendurónak, már a hivatalos bemutatófilmben letörik a lábtartója.

 

Lal emellett kilátásba helyezte, hogy érkezik egy új család, ami nem szuper erős, de a mostaniaknál jóval nagyobb teljesí­tményű lesz. Tovább információt azonban, ezekkel kapcsolatban még nem kötött a nyilvánosság orrára.

 

A legvalószí­nűbb találgatások szerint 600-as, vagy 650-es platform megalkotásra kell számí­tani.

 

(autocarindia)