Ettől kellene reszketnie a Harley-Davidson Livewire-nek?

Bemutatkozott a Victory Empulse TT

Amikor a Polaris nemrég teljes egészében bekebelezte a Brammot, már sejtettük, hogy az amerikai óriásnak komoly tervei vannak az elektromos motorkerékpárokról ismert startuppal.

 

Alig néhány hónapra rá, a Man szigeti TT-n fel is bukkant a Victory köntösbe bújtatott Brammo Empulse RR.

 

Most pedig lekerült a lepel az első utcai modellről, a Brammo Empulse R alapjaira épí­tett Victory Empulse TT-ről is. A legszembetűnőbb változás az új dizájn. Emellett azonban akad még néhány további módosí­tás:

 

  • 10 százalékkal nagyobb kapacitású az akkumulátora (10,4 kWh)
  • 180 helyett, csak 160-as hátsó keréken gördül
  • lánckerék menesztő gumi került a hajtásába
  • új az ülése

 

Motorok Victory Empulse TT
Bemutatkozott a Victory Empulse TT – 14 kép a galériában

 

Kérdés, hogy vajon ezek a változtatások és maga a Victory név mennyivel teszi sikeresebbé az elektromos utcai motort. A Brammonak ugyanis annak idején csak nagyjából 200 példányt sikerült eladni.

10 százalékkal nagyobb kapacitású az akkumulátora (10,4 kWh)