Erőtől duzzad az új Honda CRF450

A Honda idestova 15 éve gyártja a CRF450R-t, ami kiváló alkalom egy újabb jelentős megújí­tásra. A frissí­tés keretében az alapmodellt alaposan átdolgozták. Nemcsak, hogy friss erőforrást kapott, ami egyebek mellett a magasabb kompresszió miatt 11 százalékkal nagyobb teljesí­tményű elődjénél, de a vázát is jelentősen módosí­tották. A javí­tott geometriának hála alacsonyabbra került a tömegközéppont, aminek a gyors irányváltásoknál jut nagy szerep. Az alumí­niumból készült váz és váznyúlvány mellett további súlycsökkentést célzó fejlesztés a titanium üzemanyagtank, amit más sorozatgyártott terepmotoron aligha látunk.

 

Motorok Honda CRF450 (2017)
Kattintson a képre a galériához!


A CRF450R mellett hatalmas újdonságként bemutatkozott a CRF450RX, ami az endurósabb vonalat képviseli. Az ugyancsak zárt pályára szánt modell széria felszereltsége az önindí­tó (az R-hez opcionális), nagyobb üzemanyagtank (műanyag) és a 18 colos hátsó kerék. Ezek mellett fontos megemlí­teni, hogy simábbra hangolták a teljesí­tményleadását és a felfüggesztésén is változtattak.

 

A mostani tervek szerint mindkét modell már ősztől kapható lesz.