Egy ponton túl nem számí­t a pénz…

…és a Bienville Legacy azon ponton túl található.

A Confederate Wraith legendás motor, formájával máig megállná a helyét a motorépí­tő versenyeken – ahol egyébként semmi keresnivalója nem lenne, hiszen ha csak kis szériában is, de sorozatgyártott motorkerékpár. A koncepció egyébként JT Nesbitt fejéből pattant is, delejezi azóta is a motorrajongók elméjét.

 

Motorok Bienville Legacy

 

Nesbitt viszont azóta elhagyta a Confederate csapatát, és megalapí­totta a Bienville Studios-t, ami bemutatta az első modelljé, a Bienville Legacy-t.
És most érkeztünk el ahhoz a ponthoz, ahol nagy levegőt kell venni, ugyanis ha bárki drágának találta a Confederate motorjait – tehát a párszáz vásárlót leszámí­tva mindenki – akkor a Bienville Legacy biztosan ki fogja csapni a biztosí­tékot. Pontos árat még nem közöltek, mert állí­tásuk szerint ez ultra-prémium amerikai kézműves termék – ami lefordí­tva azt jelenti, hogy csak nagyon-nagyon kevesen engedhetik meg maguknak, hogy a garázsukban, gyűjteményükben tudjanak belőle egyet.

 

Motorok Bienville Legacy

 

Az első villa a Wraith-et idézi, Nesbitt nem tud, vagy nem akart elszakdani ettől. Ami viszont utána következik, az már egészen újszerű: a szokásos V2-es erőforrás helyett a Motus V4-es blokkját választották alapnak, ami teherviselő elemként foglal helyet középen: ehhez csatlakozik a térhálós váz és a hátsó futómű.

 

Motorok Bienville Legacy

 

A felhasznált anyagok a legjobbak, és beszállí­tókat is alaposan megválogatták. A fékeket a versenysportból ismert ISR szállí­tja, a karbon kerekeket a BST gyártja, de azért a munka nagyrészét házon belül, kézi munkával állí­tják elő.

 

Motorok Bienville Legacy

 

 

Motorok Bienville Legacy

 

Motorok Bienville Legacy

 

 

Motorok Bienville Legacy

 

 

Motorok Bienville Legacy

 

Motorok Bienville Legacy

 

Motorok Bienville Legacy