A Bobber név és formavilág is egyre többször van megpendítve az új fejlesztéseknél. Az Indian is elkészítette, saját felfogásának megfelelő, múltat a jövővel ötvöző példányát.
Az Indian Motorcycle tovább folytatja forradalmát. Attól függetlenül, hogy Amerika legrégebbi motorgyártójáról van szó, fejlesztéseiknél a modernizációnak is helyet adnak. A klasszikus V2 képet elengedték, de hűtőbordák nélkül is igen ütős képet alkot a hengerek látványa.
![]() |
A blokk az alap Scoutból származik, 1133 cm3-ből 100 lóerőt és 97,7 Nm nyomatékot hoztak ki.
A Bobber alumínium váza szintén az Indian Scoutból érkezett, mely jó hatással van a motor súlyára. Telitankolt állapotában 255 kilót nyom a mérlegen! A laposabb hatást vágott hátsó rugóstaggal (rugóú 50 mm) érték el, de természetesen az első teleszkópvillákat is érték változások.
Bár a tank és sárvédők színe terén van választási opció, a motor többi részét a fekete szín uralja. A különálló félkövér betűkből álló Indian tankfelirat szintén az újítás részét képezi.
![]() |
Míg az amerikai vásárlók kormányvég tüörrel és oldalra helyezett rendszámtartóval guríthatják majd haza a motort, addig Európában marad a klasszikus elhelyezés és kivitel.
A forgalmazás még az év vége előtt elkezdődik.
Az alábbi videóban mozgás közben is láthatjuk a Bobbert: