Indiában leplezték le az újdonságokat, a klasszikus forma szerencsére megmaradt.
![]() |
A tervezők igyekeztek megtartani a klasszikus Jawa formavilágot, nem titok, hogy a Royal Enfield kihívójának szánják. Azt hinné az ember a gépek erőforrása azonos, de itt más a helyzet. A Jawa és Jawa 42 blokkja 293 köbcentis, vízhűtéses, 27 lóerőt és 28 Nm-t tud, melyet 6 sebességes váltóval kombináltak. Az elől tárcsa, hátul dobfékkel szerelt motorok egycsatornása ABS-el kerülnek piacra. Nem a bődületes teljesítményről lesz híres az újdonság, de napi közlekedésre és nosztalgiázásra kiválóan alkalmas lehet. A Perak kicsivel nagyobb, 334 köbcentis szívet kap, 30 pacival és 31 Nm-rel. A bobberes formához elől-hátul tárcsafék és két csatornás ABS jár. A Mahindrával közösen fejlesztett motorblokk egyébként rendkívül hasonlít a régi, kétüteműre, valószínűleg itt az érzelmeinkre akarnak hatni. Ez lehet a siker receptje, mert a cseppforma és a hűtőbordák kidolgozása az összes retró rajongót lázba fogja hozni.
![]() |
![]() |