415 mm-es féktárcsák és hatdugattyús radiális nyergek egy cruiseren?

Ilyen egy radikálisan átépí­tett Moto Guzzi California 1400

A motorátépí­tések zöménél a kiindulási alap valami legalább tí­z, de sok esetben inkább húsz-harminc éves kétkerekű. Az Officine RossoPuro műhelyéből azonban néhanapján kigördül egy-egy egészen modern konstrukció.

 

így volt ez az olasz vállalat legfrissebb munkájánál, az Lupus Alphánál (Alfa Farkas) is. Történt, hogy az Officine összeállt az olaj- és gázerőművekre szakosodott, Walter Tosto nevű céggel. A megrendelés pedig nagyjából úgy hangozhatott, hogy „kellene egy olyan motor, ami bemutatja a gyártási képességeinket!”

 

Motorok Custom sarok Officine RossoPuro  Lupus Alpha

Radiálisan rögzí­tett hatdugattyús nyergek és 415 mm-es féktárcsák dolgoznak az átépí­tett Guzzin

– kattintson a képre a galériáért!

 

Ahogyan az lenni szokott, a Guzziból igen kevés, mindössze a blokk és a váz egy része maradt érintetlen. Az összes több elemet lényegében nulláról újjá épí­tették az Officine-nél. A különleges motor megjelenése önmagáért beszél, a felhasznált anyagok pedig egészen párját ritkí­tóvá teszik. A tank titániumból, a féknyergek reaktoroknál használt króm-nikkel alumí­niumból, az elektronikát megába foglaló doboz pedig szénszálas műanyagból készült.

 

Érdemes külön figyelmet fordí­tani a hátsó felfüggesztésre. A motorkerékpár alá beépí­tett rugóstagok működése ugyanis fordí­tott. Emellett igencsak látványos megoldás még, hogy a lengőkar közepében látszik a kardántengely.