1,5 mm-es lemezből hajtogatták az idomait

Yamaha XV950-esből ilyet még nem láttunk

A svájci GS Mashin nemes egyszerűséggel csak „ULTRA” névre keresztelte a Yamaha Yard Built projekt legújabb tagjának szánt XV950-esét. A hároméves múltra visszatekintő átépí­tőműhelyben a korábbi munkákhoz hasonlóan, ezútal sem követték az aktuális trendeket, hanem teljesen eltérő utat választottak, betartva persze a legalapvetőbb versenyszabályokat: a vázat sem vágni, sem hegeszteni nem szabad.

 

Motorok Custom sarok Yamaha XV950 ULTRA
Képgaléria: Yamaha XV950 ULTRA


„Imádom, amit Tom [a GS Mashin vezetője] készí­tett az XV alapjaira. Nagyon boldog vagyok, hogy a radikális külső ellenére sikerült megtartani a custom gépek legfontosabb funkcióját: a vezethetőséget. Szintén lenyűgöző még, hogy a munkák 95 százalékát mindössze néhány szerszám segí­tségével készí­tette el: egy sarokcsiszoló, egy zsák homok és egy kalapács!” – nyilatkozta Shun Miyazawa, a Yamaha termékmenedzsere a különleges motorról.

 

További fontos részletek:
  • Az idomok 1,5 mm vastag acéllemezből készültek
  • Az eredeti tank alsó része megmaradt, a felső már egyedi készí­tés, szintén 1,5 mm vastag acéllemezből
  • K-Techtől származó, prototí­pus hátsó felfüggesztés
  • Shin Yo hátsó fényszóró, amit kézzel készült farokidom vesz körbe
  • Kézzel készült nyereg
  • Elöl 21, hátul 18 colos átmérőjű, küllős felnik, melyekben az eredeti kerékagyak láthatók