Túramotor a BMW S 1000 RR alapjain

160 lóerős, sportos túramotorról röppent fel a pletyka Németországban.

Testvérlapunk, a német Motorrad lebegtette meg a pletykát, miszerint a BMW S 1000 RR platformjára egy újabb modellt épí­tene – egy olyan sport-túra gépet, ami Ducati Multistrada szellemiségében amolyan egy a négyben motor lenne.

 

 

A pletykát elsősorban az teszi hihetővé, hogy a Motorrad szivárogtatta ki, ugyanis a német szaklap kimondottan otthonosan mozog a bajor gyár belső köreiben, sőt, azt is elárulták, hogy az új tí­pust az idei őszi kiállí­tásokon mutatják meg először. Hogy a BMW számára hazai pályának számí­tó Intermoton, vagy az olaszországi EICMA-n lesz a premier, még titok.

Eddig keveset tudni az egyelőre BMW S 1000 F-ként emlegetett tí­pusról – bár valószí­nű, hogy nem ez lesz a neve, a BMW ugyanis nem használja utótagként az F betűt a túrásabb modelleknél, az ugyanis a Honda szokása. Ennél valószí­nűbb az S 1000 GT név.

A pletykák szerint az S 1000 GT a frissen bemutatott S 1000 R alapjaira épül, í­gy a DDC dinamikus futóműállí­tás, a kipörgésgátló, az elektronikus gázkar és az ABS adott a tí­pushoz. Az ezres, soros négyhengeres motort nem fogják túlfeszí­teni – körülbelül 160 lóerős teljesí­tményre lehet számí­tani.

A tervek szerint az új modell az R 1200 GS, a K 1300 S és az F 800 GT által kiadott háromszög közepére fog kerülni, amolyan igazi allrounderként.

Testvérlapunk, a német Motorrad lebegtette meg a pletykát,

miszerint a BMw S 1000 RR platformjára egy újabb modellt

épí­tene – egy olyan sport-túra gépet, ami Ducati Multistrada

szellemiségében amolyan egy a négyben motor lenne.

A pletykát elsősorban az teszi hihetővé, hogy a Motorrad

szivárogtatta ki, mivel a német szaklap kimondottan otthonosan

mozog a bajor gyár belső köreiben, sőt, azt is elárulták, hogy

az új tí­pust az idei őszi kiállí­tásokon mutatják meg először –

hogy a BMW számára hazai pályának számí­tó Intermoton, vagy az

olaszországi EICMA-n lesz a premier, még titok.

Eddig keveset tudni a tí­pusról, amit egyelőre BMW S 1000

F-ként emlegetnek – bár ezt azért nehéz elhinni, mert a BMW

nem használja utótagként az F betűt a túrásabb modelleknél, az

ugyanis a Honda szokása. Ennél valószí­nűbb, hogy S 1000 GT

névre fog hallgatni.

A pletykák szerint az S 1000 GT a frissen bemutatott S 1000 R

alapjaira épül, í­gy a DDC névre keresztelt dinamikus

futóműállí­tás, az kipörgésgátló, az elektronikus gázkar és az

ABS adott a tí­pushoz. Az ezres, soros négyhengeres motort nem

fogják túlfeszí­teni – körülbelül 160 lóerős teljesí­tmény talán

több is mint elég lesz.

A tervek szerint az új modell az R 1200 GS, a K 1300 S és az F

800 GT által kiadott háromszög közepére fog kerülni, amolyan

igazi allrounderként.