A motorépítők már semmit nem tisztelnek – most már a krosszmotorok és versenyendurók is múzeumba illő műtárggyá válhatnak a kezeik között.
Bár nem példanélküli, de viszonylag ritka, hogy egy-egy motorépítő egy modern sport-enduróban vagy krosszmotorban lássa meg álmait. Az amerikai Joey Subrizi szokatlan módon egy 2000-es évjáratú Yamaha YZ426F-et vett alapul, és nagyon jó érzékkel látott neki a munkának.
Lecsupaszította a műanyag elemeket a motorról, és nekilátott az aprólékos munkának. ítalakította a vázat, hogy passzoljon rá az 1976-os Yamaha XS360 módosított tankja, csinos segédvázat hegesztett az ülésnek, és eltávolított minden felesleges sallangot a motorról, hogy aztán arany-szürke-fekete színkombinációban mindent újraépítsen a saját szája íze szerint.
Az Öhlins központi rugóstagot a himbarendszert elhagyva közvetlenül a villához rögzítette, saját bevallása szerint ezzel az átalakítással jobban megfelel az ő igényeinek, ráadásul nincs is szüksége kétarasznyi rugóúra. A motort steampunk elemekkel díszítette, a saját gyártású kipufogót pedig a blokk alatt vezette el.
###
###