Frissebb külső elég lesz a sikerhez?
![]() | ![]() |
A fenti két képet elnézve szinte azonnal feltűnhet, hogy ennek a modellnek az alsó fele jóformán teljesen megegyezik egy igen ismert naked bike-kal, az ER-6n-nel. A leömlők elvezetése és a hátsó felfüggesztés kialakítása is szinte teljesen azonos a japán modellével.
A helyzet azonban az, hogy ez nem egy Kawasaki tervrajza, hanem a főleg robogóiról ismert tajvani vállalaté, a Kymco-é.
Mi tudható eddig?
Egyelőre csak annyi, hogy Európában is bejegyezték, ami azt igen sokat elárul, mert ez egyben magával vonzza (ebben a méretosztályban) a kötelező blokkolásgátlót és az Euro4-es kibocsátási szabványok teljesítését.
Ezek mellett jól látható, hogy a Kawasaki konstrukciójával ellentétben a Kymcon fordított első villák és radiálisan rögzített féknyergek dolgoznak.
Hogyhogy ennyire hasonlítanak?
A Kawasaki és a Kymco néhány éve szorosra fűzte az együttműködést, melynek eredményeként eddig két modell látott napvilágot. Az első, a Motorrevü által tartóstesztre fogott Kawasaki J300-as (végeredmény itt), a másik pedig a már ugyancsak tesztelt J125-ös. Ezek után nem meglepő, hogy az együttműködés fordítva is elindult. Hogy miként állja majd meg a helyét a naked piacon a tajvani ER6-os, azt egyelőre nehéz volna megbecsülni, de az biztos, hogy a külseje frissebb, így ha esetleg az ára is alacsonyabb lesz, akkor könnyen ráharaphatnak a vásárlók.