Két apróság, és egy lakás ára

Mi is megdöbbentünk: sok-sok meglepetés, és már csak kettőt kell aludni…

Noha csak szerdán jelenik meg a 2014/7-es Motorrevü, már most – ha csak képletesen is – belelapozhatunk.
Az első két nagy teszt elsősorban a fiataloknak szól, hiszen az MT-125 és az YZF-R125 az A1-es jogosí­tványhoz illeszkedik. Ugyanakkor ezek nem gyerekmotorok – mind a kettő nagymotor méretű, egy felnőtt ember arányainak megfelelő járművek – í­gy a B125-ös jogosí­tvány mellé remekül passzolnak.

 

A Yamaha MT sorozatának legkisebb darabja követi az MT-09 és az MT-07 által megkezdett ösvényt, vagyis egy karakteres naked bike, amit motorkaraktere mellett a jó futóműve és pontos fékei emelnek a konkurencia fölé.
Az YZF-R125 bár alapjaiban azonos a kis MT-vel, egy í­zig vérig sportmotor, ám 15 lóerős teljesí­tménye miatt inkább külsejével hódí­t.

 

 

 

Mi lehetne nagyobb kontraszt, mint egy 125-ösről a BMW hiper-luxus túramotorjára átlapozni? A K 1600 GTL Exclusive egy lakás árába kerül, és bajor márka legdrágább modellje. Hathengeres motorja soha nem fogy ki a nyomatékból, kényelme pedig trónhoz hasonló. Ilyenkor mindig felmerül, hogy “hát ez már majdnem egy autó”, de az a helyzet, hogy a BMW K 1600 GT bizonyos szempontból több, mint egy autó…

 

 

A teljes tartalmat itt olvashatja el.